Sopar Solidari 2024

El passat 12 d’abril ens vam retrobar, un any més, per celebrar el sopar solidari de l’entitat.

Un sopar que amb els anys s’ha anat consolidant com una de les cites més esperades de la nostra entitat i de totes les persones que hi col·laboreu.

Aquella dia, el BCIN ens va acollir amb els braços oberts i ens va posar totes les facilitats per a poder, des de bon matí, començar a portar tot el material que teníem preparat per a la vetllada.

Can Comas ens va preparar un sopar espectacular i amb una atenció immillorable.

El  grup de nova creació Mocotó, va amenitzar l’entrada amb la seva música de Bossa Nova, encaixant perfectament amb l’ambient de la nit.

Tot i així, dies abans ja passaven coses a Badalona i rodalies;
Saltamartí, Ferreteria Prim, La Confiança, Can Boter, S.Ventura, Milar, Canals, Can Serentill, Fruiteria Cuevas i Frutaway, Badalona Capaç, L’Ungleria del centre, Can Margenat, Masia Coll de Canyet, El món de les Flors, Bevath, Eva el Masnou, Viscalis, Exquisit, Fundació Maria Prats, Cansaladeria Puig i òptica Masnou Mar
feien una pausa per pensar en l’entitat i en quins regals ens podien oferir.
Repromar ens feia les impressions dels menús.
Trofeus Badalona ens muntava la placa per l’Ildefonso Matute.
Catalònia Fundació Creactiva ens enviava uns saquets aromàtics fets al seu taller ocupacional com a obsequi.
I com no, El Círcol ens cedia l’equip tècnic pels músics.

Però dins l’entitat, també s’hi coïen coses. Mentre fèiem i refèiem taules, un grup de participants del Club Llevant, va organitzar, junt amb persones voluntàries d’IRITEB, un taller de punts de llibre, per a obsequiar totes les persones assistents al sopar.

I és que el dia 12 vam celebrar molt més que un sopar, vam celebrar que la solidaritat mou muntanyes.

Així doncs, moltes gràcies a totes les persones que sempre col·laboreu amb nosaltres, a totes les que us hi heu incorporat aquest any, i també a totes les que hi heu format part anteriorment. Perquè heu sigut i sou el motor de l’entitat.

Col·labora

Ajudan's