Acte de presentació de la nova proposta de valor.

El dia 28 de febrer vam fer l’acte de presentació de la nova proposta de valor de l’entitat.

A Aspanin sempre ens hem preocupat de les persones amb discapacitat, problemàtica de salut mental i les seves famílies i els eixos dels nostres serveis han girat sempre al seu voltant.

L’any passat, després d’una anàlisi profund sobre el que hem sigut, el que som i el que volem ser, vam veure que ens havíem de començar a formular noves preguntes i que necessitàvem ampliar el radi d’acció. Ens vam preguntar com viu la societat amb la discapacitat i el cert és que hi viu des de l’acceptació, però encara precedida d’estereotips o prejudicis que neixen del desconeixement i la distància emocional. Per això ens hem plantejat, com podem impactar en l’àmbit social perquè això canviï, quin és el canvi de mirada que hem de fer nosaltres per donar pas al canvi de mirada i a la transformació social que volem.

Durant l’acte, vam parlar amb un professional de l’entitat i amb el familiar d’una persona a la qual atenem, per veure com els ha transformat el món de la discapacitat, perquè volem saber com podem transformar la societat.
També vam tenir un convidat molt especial, en Josep Maria Soro, periodista de TV3 impulsor del Telenotícies Vespre del dia de la discapacitat, que ens va explicar com havia sigut aquesta experiència.

Amb aquest tret de sortida, obrim una nova finestra, on el nostre retorn social, a més de ser la protecció a les persones amb discapacitat, és el de la transformació de mentalitats, prejudicis i conductes.

I per això volem Ensenyar el valor de conviure amb la discapacitat intel·lectual.

Hem iniciat aliances amb Tusgsal, El Jove Col·legi d’Advocats de Barcelona, El Círcol, El Tariq i altres restaurants de la ciutat, per tal d’ensenyar que tenir en compte a tothom és un valor afegit.

Ens mou el cor, però continuem sent combatives.

Si vols saber més coses sobre el nou projecte, només ens has d’escriure des de la pàgina de contacte.