Firma del conveni amb la Fundació Privada Llegat Roca i Pi

El divendres passat va ser un dia molt important per a la nostra entitat, ja que vam firmar el conveni amb la Fundació Privada Llegat Roca i Pi.

La Fundació Privada Llegat Roca i Pi, contribueix a fer que molts projectes socials i educatius d’entitats que vetllen per les persones amb més risc de vulnerabilitat, tirin endavant a la nostra ciutat.

En el nostre cas, la Mar, la cap d’Acció Social de Roca i Pi, va visitar Aspanin per conèixer-nos i descobrir què és el que fem en el nostre servei d’oci. Li vam poder explicar quins són els reptes que tenim i les noves propostes per apropar l’oci a totes les persones amb discapacitat intel·lectual. I sobretot, quin és l’oci que volem. Un oci que formi part de manera natural de l’oci que ofereix la ciutat, un compartir i gaudir amb la comunitat.

Gaudint de l’oci conjuntament, podràs descobrir el valor de conviure amb la discapacitat intel·lectual.

I és aquí on la Fundació Privada Llegat Roca i Pi, amb el seu suport, ens ajuda a tirar endavant aquesta transformació social.

Viatge a Tenerife, organitzat pel servei d'oci, aquesta setmana Santa 2024

Si voleu llegir més detalladament com es va desenvolupar l’acte podeu visitar l’enllaç a la seva web:

Col·labora

Ajudan's